O nás - SAM Finance s.r.o.

Makléřská pojišťovací společnost SAM Finance s.r.o. byla založena dne 15.12.2008. Hlavní činností firmy je makléřský obchod v pojišťovnictví, tzn. zprostředkování pojištění právnických osob, pojištění fyzických osob v oblasti živelního a majetkového pojištění a občanských rizik včetně životních a úrazových produktů.
Jsme tým odborníků, s výbornou znalostí lokálního pojišťovacího trhu. Individuálně přistupujeme k potřebám každého klienta. Za roky naší praxe máme samozřejmě velký přehled o aktuálních možnostech, které na trhu jsou. Proto, aniž byste sami museli hlídat, zjišťovat a pročítat desítky nabídek, Vám přineseme jen ty, které vám skutečně ušetří peníze a zároveň Vás dostatečně zabezpečí pro případ, že byste museli řešit pojistnou událost. Naši zaměstnanci mají více jak 10- leté zkušenosti v pojišťovnictví a to zejména v pojištění průmyslu a pojištění motorových vozidel.

 

Proč právě SAM Finance s.r.o.?

  • Společnost SAM Finance s.r.o. působí na trhu od roku 2008
  • Zkušený tým působící v pojšťovnictví od roku 2002
  • Naši zaměstnanci se soustavně vzdělávají a rozšiřují své znalosti v oboru
  • Individuální přístup ke každému klientovi
  • Bezplatný audit stávajících pojistných smluv
  • Likvidace pojistných událostí

 

Více informací o nás naleznete také na našem FACEBOOKU.

 

Naše centrální kancelář se nově  nachází v Havlíčkově Brodě, Nádražní 397, 1. patro, vlevo od výtahu, dveře č. 204 

 

Společnost SAM Finance, s.r.o. je členem největší sítě pojišťovacích makléřů RENOMIA NETWORK.

Article image 500x500

Kontaktní informace - SAM Finance s.r.o.

SAM Finance s.r.o.

Sídlo firmy:

Dopravní  500/9
104 00 Praha 10-Uhříněves
Email: info@samfinance.cz 
IČ: 28316843 
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku Krajským soudem v Praze oddíl C, vložka 60812.

Kancelář Havlíčkův Brod

Nádražní 397, 1. patro vlevo od výtahu, dvře číslo 204
580 01 Havlíčkův Brod 

Kancelář Praha

Dopravní 500/9
104 00 Praha

Otevírací doba

 dle telefonické domluvy

Jednatel

Samuel Debski 
mobil: +420 724 901 130, +420 608 636 030
e-mail: samuel.debski@samfinance.cz 

Asistentka jednatele

Věra Debská 
mobil: +420 702 147 425, +420 777 178 092
e-mail: vera.debska@samfinance.cz

Kancelář Havlíčkův Brod

Tel. +420 702 147 426

e-mail: pojistime@seznam.cz

 

 

Article image 500x500

Pojištění podnikatelů - SAM Finance s.r.o.

  • Nabízíme správu firemního pojištění a pomoc s vyřízením pojistných událostí
  • Samozřejmostí je bezplatný audit stávajících pojistných smluv
  • Oslovíme za Vás více pojišťoven a připravíme Vám srovnání jejich nabídek, poradíme Vám s výběrem nejvýhodnější nabídky pro Vás
  • Každá nabídka je  přizpůsobena oboru, ve kterém působíte, zohledňuje Vaše konkrétní potřeby a požadavky
  • Rozsah pojištění je vždy připraven dle Vašeho přání
Produkty

Article image 500x500

Pojištění majetku - SAM Finance s.r.o.

  • Nabízíme bezplatnou kontrolu stávajících pojistných smluv a jejich úpravu podle aktuálního stavu Vaší domácnosti.
  • Doporučujeme aktualizaci stávajících smluv po každé rekonstrukci či přestavbě.
  • Umíme připojistit i zahradní nábytek, gril, bazén i se  zastřešením, zahradní techniku, ozdobné zídky, jezírka, sochy, dlažby, dětská hřiště nebo trampolínky…

Article image 500x500

Pojištění odpovědnosti - SAM Finance s.r.o.

  • Vztahuje se na pojištěného a na osoby žijící s pojištěným ve společné domácnosti.
  • Kryje např. škody způsobené domácími mazlíčky, škody způsobené při cyklistice nebo škody v souvislosti s vlastnictvím bytu nebo stavby
  • Oslovíme za Vás více pojišťoven a připravíme Vám srovnání jejich nabídek, poradíme Vám s výběrem nejvýhodnější nabídky pro Vás
  • Rozsah pojištění je vždy připraven podle Vašich aktuálních potřeb
  • Naši makléři Vám rádi pomohou i s vyřízením případných škod

Article image 500x500

Hypotéky - úvěry

  • Poskytujeme úvěry a hypotéky jak pro fyzické osoby, tak i pro právnické osoby
  • Nabízíme refinancování stávajících nevýhodných úvěrů, hypoték
  • Spolupracujeme se všemi významnými bankovními i nebankovními institucemi
  • Nabízíme půjčky pro podnikatele
  • Zařídíme úvěry i pro klienta neprůchodné v běžných bankách – i se záznamem v registru(ručení nemovitostí)
  • Zprostředkujeme úvěr ze stavebního spoření.
  • Ke každému klientovi máme individuální přístup a vybereme Vám z produktů bank a úvěrových společností nejlepší produkt

Article image 500x500

Povinné ručení - havarijní pojištění

Sjednejte si nejvýhodnější povinné 

ručení Vašeho vozu!

Povinné ručení kryje Vámi způsobené škody vzniklé na cizím majetku a zdraví. Provozování vozidla bez uzavření povinného ručení je postihováno vysokými pokutami. Uzavřete si i havarijní pojištění!
Havarijní pojištění kryje škody vzniklé na Vašem vlastním vozidle:
  • jste-li viníkem dopravní nehody
  • je-li vozidlo odcizeno nebo poničeno
  • v případě živelní nebo náhodné události (pád stromu nebo sněhu, střet se zvěří)
 
Bez havarijního pojištění nesete náklady na opravu vozu sami.

Kolik Vás to bude stát?

Příklad s 30% slevou:

Škoda Octavia, vyrobena 2011, nafta 2,0, 103 kW, hodnota vozu 200 tisíc Kč. Cena pojištění, kterou Vám nabídneme my, za povinné i havarijní pojištění je 6053 Kč (s 5% spoluúčastí min. 5000 Kč, věk klienta 27, bonus na povinném ručení 40%). Za obdobné pojištění jinde zaplatíte cca 10 316 Kč. S námi tedy uspoříte 4263 Kč.
Navíc sleva je slučitelná s Vaším bonusem za bezeškodní průběh. 

Article image 500x500

Životní - úrazové pojištění

  • Buďte připraveni na nečekané 
  • POJIŠTĚNÍ ÚRAZŮ, které vzniknou při RIZIKOVÝCH SPORTECH A POVOLÁNÍCH
  • Veškeré úrazy, zlomeniny, vymknutí kloubů, popáleniny, vnitřní poranění, trvalé následky, hospitalizace, závažná onemocnění...
  • Možnost  doplňkového pojištění ke stávající smlouvě.

Article image 500x500

Naši partneři - SAM Finance s.r.o.

  • Allianz pojišťovna, a.s., IČ 47115971
  • AXA pojišťovna a.s., IČ 28195604
  • Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance group, IČ 63998530
  • Česká pojišťovna, a.s., IČ 45272956
  • ČSOB pojišťovna, a.s., člen holdingu ČSOB, IČ 45534306
  • Generali Pojišťovna a.s., IČ 61859869
  • Kooperativa pojišťovna, a.s.., IČ 47116617
  • Slavia pojišťovna a.s., IČ 60197501
  • Direct pojišťovna, a.s., IČ 25073958
  • UNIQA pojišťovna, a.s., IČ 49240480
  • Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., IČ 05637040

Article image 500x500

Přehled produktů - SAM Finance s.r.o.

Naše společnost poskytuje firmám, podnikatelům a fyzickým osobám komplexní služby ve všech druzích pojištění. Spolupracujeme se všemi významnými pojistiteli a pro klienty zajistíme vždy nejlepší řešení. V této části uvádíme přehled základních pojistných produktů.

Pojištění majetku

živelní pojištění – („All risk“, „vyjmenovaná rizika“) 
pojištění pro případ odcizení a vandalismu 
pojištění skla 
pojištění lodí 
pojištění veletrhů a výstav 
 

Pojištění přerušení provozu

pojištění požárního přerušení provozu 
pojištění přerušení provozu z důvodu výpadku veřejných služeb 
pojištění přerušení provozu v případě škody u dodavatelů nebo odběratelů 
 

Pojištění odpovědnosti

pojištění obecné odpovědnosti 
pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou vadou výrobku 
pojištění profesní odpovědnosti za škodu 
 

Pojištění odpovědnosti členů orgánů společnosti

pojištění odpovědnosti členů orgánů společnosti 
 

Pojištění technických rizik

pojištění strojů a strojních zařízení 
pojištění elektronických zařízení 
strojní a elektronické přerušení provozu 
 

Stavebně-montážní pojištění

stavebně-montážní pojištění 
 

Pojištění přepravy

pojištění přepravy zásilek 
pojištění odpovědnosti silničního dopravce 
pojištění odpovědnosti zasílatele 
 

Pojištění vozidel

havarijní pojištění (havárie, živel, odcizení, vandalismus) 
povinné ručení (pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla) 
pojištění čelního skla / skel vozidla 
pojištění přepravovaných zavazadel 
úrazové pojištění přepravovaných osob 
pojištění nákladů na nájem náhradního vozidla 
pojištění asistenčních služeb 
pojištění ztráty hodnoty vozidla 
 

Pojištění pohledávek

Pojištění bondů

Pojištění software a e-business

Pojištění životního prostředí


Pojištění zpronevěry

Pojištění únosu

Pojištění terorismu


 

Pojištění kontaminace

pojištění kontaminace 
pojištění stažení výrobku 
 

Pojištění hospodářských rizik

pojištění lesů pro případ požáru a vichřice 
pojištění plodin 
pojištění hospodářských zvířat 
 

Pojištění letadel


 

Pojištění záruk za spotřební daň

pojištění záruky (kauce) 
Pojištění celního dluhu 
pojištění ručitele celních dluhů 
 

Pojištění formou kaptivní pojišťovny
 

Pojištění vlastnického práva k nemovitosti


 

Pojištění zaměstnanců a soukromých osob

životní pojištění 
úrazové pojištění 
pojištění denní dávky při pracovní neschopnosti 
pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli 
penzijní připojištění 
cestovní pojištění 
pojištění majetku a odpovědnosti občanů

Article image 500x500

Mezinárodní servis - SAM Finance s.r.o.

Mezinárodní servis

Naše společnost jako člen RENOMIA NETWORK může využívat veškerých zkušeností a služeb prestižní světové sítě Worldwide Broker Network, která působí ve více než 70 zemích světa, zaměstnává 18 000 zaměstnanců a spravuje více než 25 mld. USD pojistného svých klientů.
Mezinárodní služby jsou našim klientům poskytovány prostřednictvím specializovaného oddělení, ve kterém působí zkušení odborníci s dlouholetou praxí v oblasti pojištění a zajištění na zahraničních trzích. Tým mezinárodního oddělení je výborně jazykově vybaven (angličtina, němčina, ruština, francouzština, italština, španělština).

Mezinárodní služby poskytované našim klientům:

  • informace o možných rizicích v zahraničí a řešení formou pojištění
  • komplexní pojištění v zahraničí (pojištění pohledávek, pojištění investic, pojištění přepravy, cestovní pojištění apod.)zajištění velkých nebo nestandardních rizik
  • možnost celosvětového pojistného krytí
  • informace o předpisech a právním prostředí
  • pomoc v případě pojistné události v zahraničí

Přístup k mezinárodnímu know-how

Díky členství v RENOMIA NETWORK má naše společnost zajištěn přístup ke službám, dlouholetým zkušenostem a znalostem zahraničních subjektů působících v oblasti pojištění a řízení rizik, což umožňuje trvalé zvyšování kvality služeb a pojistné ochrany pro naše klienty.

Zajištění velkých nebo "nestandardních" rizik

Pro mimořádně velká nebo specifická rizika v oblastech, jako je chemický, energetický nebo důlní průmysl, telekomunikace a další, kde tuzemský pojišťovací trh nemá dostatečnou kapacitu nebo zkušenost (např. pojištění odpovědnosti, ekologická rizika), specialisté RENOMIA NETWORK připraví pojistný program v rámci platné legislativy v zahraničí. Pojistné či zajistné krytí bude realizováno u stabilních pojistitelů a zajistitelů. Program bude koordinovat mezinárodní oddělení RENOMIA, která je k dispozici i v případě pojistné události a zajistí vyplacení pojistného plnění.
Naše společnost díky přístupu na mezinárodní pojišťovací trh prostřednictvím významných světových partnerů zajišťuje plnou informovanost o vývoji cen, podmínek a pojistných produktů, kterou následně sílíme s našimi klienty.  

Charakteristiky našich zajistných programů:

  • Výhodná cena i rozsah pojistného krytí
  • Spolupráce s renomovanými zajistiteli
  • Zajištění veškerých služeb
  • Kontinuální kontrola zajištění
  • Realizace dle platných legislativních norem
  • Spolupráce se zkušenými domácími pojistiteli

Article image 500x500

Etický kodex - SAM Finance s.r.o.

Kodex etiky pojištovacího makléře

Naše činnost se řídí zásadami, které jsou uvedeny v Kodexu etiky pojišťovacího makléře Tento kodex respektuje Kodex etiky v pojišťovnictví schválený Českou asociací pojišťoven a úzce navazuje na jeho ustanovení. Asociace českých pojišťovacích makléřů prosazuje tyto normy a dbá na jejich dodržování s cílem zajišťovat dobrou pověst českého pojišťovnictví.
Pojišťovací makléři musí především hájit zájmy svých klientů, zpracovávat pro ně optimální pojistné programy jak z hlediska jejich potřeb, tak z hlediska nabídky pojistného trhu. Přitom je makléř povinen respektovat platné právní předpisy, uchovávat obchodní tajemství svých klientů a dbát na dodržování níže uvedených norem: 
A. Obecné zásady chování makléřů 
B. Zásady chování zaměstnanců makléřských firem 
C. Zásady chování ve vztazích ke klientům 
D. Zásady chování ve vztazích k pojišťovnám

 

A. Obecné zásady chování makléřů

  • makléři respektují pravidla hospodářské soutěže a obchodních zvyklostí, vyvarují se používání nepravdivých a pomlouvačných výroků o svých konkurentech
  • při své činnosti se důsledně vyvarují všeho, co by mohlo porušit důvěru klientů a vyvolat zkreslený dojem o jejich službách
  • veškerou reklamu vedou pravdivě v souladu s čestnou soutěží bez prvků klamavé reklamy
  • dodržují obezřetnou personální politiku a dbají o výchovu svých zaměstnanců po profesionální etické linii
  • pojišťovací makléř musí disponovat takovou organizací a prostředky, které mu umožňují i v případě nepřítomnosti některého z představitelů nebo majitelů společnosti hájit zájmy svého klienta
  • pojišťovací makléř je nezávislým zprostředkovatelem jedné ze dvou stran, které mezi sebou uzavírají pojistnou smlouvu
  • pojišťovací makléř je povinen, jako součást hospodářského odvětví v pojišťovnictví, podílet se na udržení zdravého a funkčního pojišťovacího trhu
  •  

B. Zásady chování zaměstnanců makléřských firem

Zaměstnanci makléřských firem se řídí těmito etickými normami:
  • důstojně reprezentují svoji firmu i obor pojišťovnictví, jehož jsou součástí
  • vyvarují se všech činností, které by znamenaly konflikt jejich vlastních zájmů se zájmy firmy či pojišťovnictví jako oboru
  • dodržují obchodní tajemství, a to i po ukončení svého pracovního poměru v pojišťovnictví
  • dodržují přísně pravidla etiky, zejména nesmí zneužít svého postavení k přijímání či vyžadování finančních či věcných výhod od kohokoliv a stejně tak nesmí nikdy obdobné výhody sami nabízet či poskytovat
  • nepoužívají nikdy ve svůj osobní prospěch informace a materiály své firmy
  • v zájmu zvyšování svých profesních znalostí pečují soustavně o své vzdělávání

 

C. Zásady chování ve vztazích ke klientům

Makléřské firmy a jejich zaměstnanci se řídí následujícími pravidly:
  • zájem klienta je vždy vyšší než zájem vlastní a trhu
  • dodržují zásady mlčenlivosti o všech skutečnostech týkajících se pojištění klientů
  • poskytují zásadně úplné, pravdivé, nezkreslené a srozumitelné informace o pojišťovnách, pojistných produktech a jejich ceně
  • nesjednávají pojištění se spekulativními záměry
  • jsou odpovědni za komplexní analýzu rizik, zpracování návrhů pojistných programů, konzultační a poradenskou činnost, správu uzavřených pojištění a součinnost při pojistných událostech
  • mají vždy uzavřeno pojištění profesionální odpovědnosti
  • pojišťovací makléř na požádání sdělí výši svého příjmu z uzavřeného obchodu a způsoby svého odměňování
  • pojišťovací makléř musí umístit pojištění za cenu uvedenou v cenové nabídce
  • nesmí učinit nelegální kroky i navzdory přání klienta
  • vztah vyplývající z pověření je vždy časově omezen
  • v případě, že mezi makléřem a klientem působí další subjekt, musí být tato skutečnost klientovi vždy sdělena
  • rozhodne-li se klient změnit makléře, dosavadní makléř vrátí klientovi veškeré jeho materiály
 

 

D. Zásady chování ve vztazích k pojišťovnám

Makléři dodržují zejména tato pravidla:
  • mají aktuální přehled o stavu pojistného trhu, o jednotlivých pojistitelích a jejich produktech
  • při umisťování obchodu se chovají nestranně a profesionálně, vyvarují se zejména jakýchkoliv pomluv, či protežování některé z pojišťoven
  • s pojistiteli udržují dobré vztahy spolupráce, zakotvené zpravidla v dílčích smlouvách o spolupráci
  • nejsou nikdy závislí na kterékoliv pojišťovně

Article image 500x500

Reference našich klientů - SAM Finance s.r.o.

Article image 500x500

Likvidace škod - SAM Finance s.r.o.

Pružné vyřizování škod a řízení likvidace považujeme za jednu z našich nejdůležitějších služeb. Jsme si vědomi, že je nutné při každé škodě hájit zájmy našich klientů, garantovat správnost a včasnost vyřízení škod a pravidelně vyhodnocovat škodní události.
Naše zkušenosti s likvidací jsou vynikající a můžeme garantovat kvalitní servis.

Jak postupovat v případě škody

 ŠKODY NA MAJETKU

  • V případě, kdy je nutné okamžitě odstranit následky škody a předejít tak zvětšení rozsahu škody a nebude možné včas zajistit prohlídku likvidátorem pojišťovny, je nutné provést dokumentaci vzniklé škody (fotodokumentace, videozáznam, svědecké výpovědi).
  • Při odcizení, loupežném přepadení nebo při podezření ze spáchání trestného činu vždy oznamte událost Policii ČR.
  • Všechny vzniklé škody nám neprodleně oznamte. Včasné oznámení škody je nezbytné pro zajištění prohlídky poškozených věcí a nahlášení pojistné události pojistiteli.

 ŠKODY ZPŮSOBENÉ TŘETÍM OSOBÁM - ODPOVĚDNOST

  • Způsobíte-li škodu někomu jinému - neuznávejte písemně žádné nároky poškozeného, neuzavírejte s ním žádné dohody a neplaťte vzniklou škodu bez konzultace s námi.
  • Vyzvěte poškozeného, aby svůj nárok uplatnil na vaši společnosti písemně a aby v něm uvedl z jakého důvodu se domnívá, že za vzniklou škodu odpovídáte a v čem spatřuje zavinění.
  • Každou i nepatrnou škodu oznamte naší společnosti

 ŠKODY NA VOZIDLECH

  • Škodu na vozidle nám neprodleně oznamte.
  • Po oznámení škody zařídíme prohlídku likvidátorem pojišťovny. Do provedení prohlídky likvidátorem není možné poškozené vozidlo opravovat ani jinak zasahovat do poškozených věcí.
  • Při odcizení vozidla nebo jeho součásti, úmyslném poškození motorového vozidla nebo pokud se jedná o podezření ze spáchání trestného činu, oznamte škodu policii.

Jak postupovat při dopravní nehodě v ČR?

  • V případě zranění osob poskytněte první pomoc, přivolejte lékaře a Policii ČR.
  • Neměňte polohy vozidel na místě nehody, pokud to není nutné k záchraně zraněných nebo pro zabezpečení provozu.
  • Je-li to možné, pořiďte fotodokumentaci dopravní situace a vzniklých škod.
  • Dojde-li ke hmotné škodě převyšující zřejmě na některém ze zúčastněných vozidel včetně přepravovaných věcí částku 100 000 Kč, přivolejte Policii ČR.
  • Policii ČR přivolejte i v případě hmotné škody na majetku třetí osoby (např. zaparkované vozidlo, sloup elektrického osvětlení apod.). Vozidlo zaměstnavatele nebo leasingové společnosti, které se účastní na dopravní nehodě není považováno za majetek třetí osoby.
  • Policejní protokol podepište pouze tehdy, souhlasíte-li s jeho zněním. Jinak před podpisem požádejte o doplnění svých výhrad.
  • Vyžádejte si od příslušníka Policie ČR kopii Potvrzení o účasti na dopravní nehodě, případně alespoň číslo jednací tohoto dokumentu, poznamenejte si útvar Policie ČR, který nehodu vyšetřoval (např. Dopravní inspektorát Plzeň).
  • V případech, kdy nevznikne povinnost oznámit nehodu policii, je nutné sepsat společný záznam o dopravní nehodě, který podepíší účastníci dopravní nehody. Tento záznam musí obsahovat identifikaci místa a času dopravní nehody, jejích účastníků a vozidel, její příčiny, průběhu a následků.
  • Doporučujeme Vám vždy zaznamenat veškeré údaje o dopravní nehodě a jejích účastnících do formulářeZáznam o dopravní nehodě . Tento formulář podepište s ostatními účastníky dopravní nehody a předejte kontaktní osobě v SAM Finance s.r.o.
  • Pokud některý z účastníků nehody odmítne záznam o nehodě podepsat, doporučujeme Vám přivolat Policii ČR.
  • Je-li Vaše vozidlo po dopravní nehodě nepojízdné, kontaktujte asistenční službu.

Jak postupovat při dopravní nehodě v zahraničí?

  • V případě zranění osob poskytněte první pomoc a přivolejte lékaře.
  • Zavolejte Policii.
  • Doporučujeme policejní protokol, Záznam o nehodě nebo jiné písemné prohlášení podepsat pouze tehdy, souhlasíte-li s jeho zněním. V opačném případě na doklad uveďte své vlastní vyjádření o dopravní nehodě v češtině.
  • Zapište si identifikaci místa a času dopravní nehody, jejích účastníků a vozidel, její příčiny, průběhu a následků do přiloženého formuláře Záznam o dopravní nehodě.
  • Má-li druhý účastník nehody tentýž formulář, ale v jiném jazyce, jsou tyto formuláře stejné. Můžete si proto jeho obsah bod po bodu na základě vlastního formuláře přeložit. Z tohoto důvodu jsou jednotlivé body očíslovány.
  • Pokud možno zajistěte veškeré důkazy o dopravní nehodě a škodě na vozidle (fotoaparátem, kamerou).
  • Další informace můžete získat na telefonním čísle asistenční služby Vaší pojišťovny.
  • O dopravní nehodě informujte naši společnost a předejte nám vyplněný Záznam o dopravní nehodě.
 

 

Article image 500x500

Ochrana osobních údajů - GDPR

Informace o zpracování osobních údajů

Společnost SAM Finance s.r.o. IČO: 28316843, se sídlem Dopravní 500/9, 104 00 Praha, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod sp. zn. C 189718 (dále jen „Správce“) tímto informuje své klienty (dále jen „klient“), jimž poskytuje služby distribuce pojištění (pojistných produktů) aj. (dále jen „Produkty“) od příslušných dodavatelů těchto služeb, o zpracování jejich osobních údajů, v souladu s platnými právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů, zejména nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Správce tímto vyzývá klienty - právnické osoby, aby při sjednávání příslušné smlouvy a v době jejího trvání vždy řádně uvědomili fyzické osoby, jež vystupují vůči Správci jako kontaktní osoby klienta a/nebo zaměstnanci klienta (subjekty údajů), o předání osobních údajů těchto osob Správci a předali subjektům údajů tuto informaci o zpracování osobních údajů.
 
Správce je v rámci plnění svých zákonných povinností oprávněn zpracovávat osobní údaje svých klientů pro níže uvedené účely, v odpovídajícím rozsahu, a po dobu k tomu nezbytnou.
Kontaktní údaje Správce
Korespondenční adresa: Havlíčkovo nám. 179, 580 01 Havlíčkův Brod
Telefon: +420 724 901 130
E-mail: samuel.debski@samfinance.cz
Kontaktní osoba: Samuel Debski
 
  1. Účely zpracování osobních údajů
  2. Zprostředkovatelská činnost s poskytovateli Produktů
  • zprostředkování spotřebitelských úvěrů a/nebo investičních služeb a/nebo služeb v oblasti doplňkového penzijního spoření, aj. dle příslušných zvláštních právních předpisů;
a to vše na základě smluvního vztahu mezi klientem a Správcem (dále jen „Smlouva“).
  1. Plnění zákonných povinností Správce
  • b1) identifikace a kontrola klienta dle zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „AML zákon“) v případech, kdy zvláštní právní předpisy, upravující distribuci pojištění, poskytování služeb pojišťovacích zprostředkovatelů a samostatných likvidátorů pojistných událostí, zprostředkování spotřebitelských úvěrů, investičních služeb, služeb v oblasti doplňkového penzijního spoření, aj. tuto povinnost Správci ukládají;
  • b2) distribuce pojištění (poskytování nebo zprostředkování pojištění) dle zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění;
  1. Oprávněný zájem Správce
  • zasílání obchodních sdělení a marketingových nabídek Správce týkajících se Produktů,
  • případné vymáhání nároků z příslušné Smlouvy a/nebo zprostředkovaného pojištění či vedení sporu ohledně příslušné Smlouvy a/nebo zprostředkovaného pojištění.
  1. Rozsah zpracovávaných osobních údajů:
Pro účely uvedené pod písm. a) a b2) výše
  1. Klient – právnická osoba:
  • osobní údaje, jež byly Správci předány s vědomím kontaktních osob klienta – právnické osoby a/nebo zaměstnanců klienta – právnické osoby (jméno, příjmení, titul, kontaktní údaje, údaje o zdravotním stavu (zvláštní kategorie osobních údajů) v případě, že pro zprostředkování příslušného Produktu to je nezbytné (kupř. životního pojištění).
  1. Klient – fyzická osoba:
  • jméno, příjmení,
  • kontaktní údaje,
  • datum narození,
  • popisné údaje,
  • údaje o zdravotním stavu (zvláštní kategorie osobních údajů) v případě, že pro zprostředkování příslušného Produktu to je nezbytné (kupř. životního pojištění),
  • IČO a DIČ v případě podnikajících fyzických osob.
 
(„klient – právnická osoba“ a „klient – fyzická osoba“ též spolu jen „klient“)
 
Pro účely uvedené pod písm. b1) výše
  1. Klient – právnická osoba:
  • údaje ke zjištění a ověření totožnosti osoby, která je členem statutárního orgánu klienta.
  1. Klient – fyzická osoba:
  • jméno, příjmení,
  • rodné číslo, a nebylo-li přiděleno, datum narození,
  • místo narození,
  • pohlaví,
  • trvalý nebo jiný pobyt,
  • státní občanství,
  • obchodní firma, odlišující dodatek nebo další označení, místo podnikání a identifikační číslo osoby v případě podnikající fyzické osoby.
Pro účely uvedené pod písm. c) výše
  1. Klient – právnická osoba:
  • osobní údaje, jež byly Správci předány s vědomím kontaktních osob klienta – právnické osoby a/nebo zaměstnanců klienta – právnické osoby (jméno, příjmení, titul, kontaktní údaje, údaje o zdravotním stavu (zvláštní kategorie osobních údajů) v případě, že pro zprostředkování příslušného Produktu to bylo nezbytné (kupř. životní pojištění) a v rozsahu potřebném.
  1. Klient – fyzická osoba:
  • jméno, příjmení, titul
  • kontaktní údaje,
  • datum narození,
  • údaje o zdravotním stavu (zvláštní kategorie osobních údajů)  v případě, že pro zprostředkování příslušného Produktu to bylo nezbytné (kupř. životní pojištění) a v rozsahu potřebném,
  • IČO a DIČ v případě podnikajících fyzických osob.
 
  1. Doba zpracovávání osobních údajů:
Pro účely uvedené pod písm. a) výše
Správce zpracovává osobní údaje klienta po dobu trvání Smlouvy.
Pro účely uvedené pod písm. b1) výše
Správce zpracovává osobní údaje klienta po dobu trvání příslušné smlouvy uzavřené mezi klientem a poskytovatelem Produktu, a dále po dobu 10 let od zániku závazku z této smlouvy, a to v souladu s AML zákonem.
Pro účely uvedené pod písm. b2) výše
Správce zpracovává (uchovává) osobní údaje klienta:
  • po dobu trvání pojištění a do konce 10 (desátého) kalendářního roku od jeho zániku, pokud se o něm dozvěděl nebo do konce 10 (desátého) kalendářního roku od konce pojistné doby;
  • do konce 2 (druhého) kalendářního roku od poslední komunikace se zákazníkem (klientem), nedošlo-li k sjednání pojištění;
to vše v souladu s čl. 80 odst. 4 zákona č. 170/2018 Sb., o distribuci pojištění a zajištění.
 
Pro účely uvedené pod písm. c) výše
Správce zpracovává osobní údaje klienta v případě zasílání marketingových nabídek po dobu trvání závazku z příslušné Smlouvy, a dále po dobu 2 (dvou) let po zániku závazku z této Smlouvy, nepodá-li klient námitku proti zpracování osobních údajů; v takovém případě je Správce povinen přestat zpracovávat osobní údaje pro tento účel.
Správce zpracovává osobní údaje klienta za účelem vymáhání nároků týkajících se příslušné Smlouvy či vedení sporu ohledně příslušné Smlouvy po dobu 10 (deseti) let po zániku závazku z příslušné Smlouvy v souladu se zákonnou délkou promlčecích lhůt stanovených v příslušných právních předpisech, zejména v občanském zákoníku.
  1. Způsob a zásady zpracování osobních údajů, poučení o právech klienta
 
Správce je oprávněn zpracovávat osobní údaje manuálně nebo automatizovaně prostřednictvím svých k tomu oprávněných zaměstnanců nebo prostřednictvím specializované společnosti. Osobní údaje jsou uchovávány v zabezpečených databázích.
Správce prohlašuje, že veškeré zpracování osobních údajů klienta, popřípadě jejich nezbytné předávání, bude prováděno plně s ohledem na soukromí klienta a v souladu s platnými právními předpisy, zejména s platnými právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů a s právními předpisy regulujícími zprostředkovatelskou činnost Správce.
Klient může v souvislosti se zpracováním osobních údajů vůči Správci uplatnit práva uvedená níže, a to:
  • elektronicky na e-mailové adrese uvedené výše v této informaci;
  • telefonicky na čísle uvedeném výše v této informaci;
  • písemně na korespondenční adresu Správce uvedenou výše v této informaci.
 
Právo na přístup, opravu, omezení a výmaz osobních údajů
Klient má právo získat od Správce informace, zda osobní údaje, které se ho týkají, jsou či nejsou zpracovávány. Pokud Správce osobní údaje klientů zpracovává, je povinen poskytnout klientovi bezplatně kopii zpracovávaných osobních údajů. Za další kopie na žádost klienta může Správce účtovat přiměřený poplatek odpovídající administrativním nákladům na pořízení těchto kopií.
Klient má dále právo na opravu nepřesných osobních údajů, které se ho týkají a na doplnění neúplných osobních údajů s přihlédnutím k účelům zpracování, a to i prostřednictvím poskytnutí dodatečného prohlášení.
Klient má rovněž právo na omezení zpracování jeho osobních údajů, v kterémkoli z těchto případů:
  • klient popírá přesnost osobních údajů; v tomto případě bude zpracování omezeno na dobu potřebnou k tomu, aby Správce mohl přesnost osobních údajů ověřit;
  • zpracování osobních údajů je protiprávní, klient odmítá výmaz osobních údajů a žádá místo toho o omezení jejich použití;
  • Správce již osobní údaje nepotřebuje pro stanovený účel zpracování, ale klient je požaduje pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků;
  • klient uplatnil právo vznést námitku proti zpracování osobních údajů; v tomto případě bude zpracování omezeno, dokud nebude ověřeno, zda oprávněné důvody Správce převažují nad oprávněnými důvody klienta.
Na žádost klienta Správce bez zbytečného odkladu vymaže jeho osobní údaje, pokud je dán některý z níže uvedených důvodů:
  • osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány;
  • klient odvolá souhlas, na jehož základě byly údaje zpracovány, a neexistuje žádný další právní důvod pro zpracování;
  • klient vznese námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování nebo klient vznese námitky proti zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu;
  • osobní údaje jsou zpracovávány protiprávně;
  • osobní údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti stanovené právem Evropské unie nebo členského státu, které se na Správce vztahuje;
  • osobní údaje dítěte byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti učiněnou přímo dítěti.
 
Právo na přenositelnost osobních údajů
Klient má právo získat osobní údaje, které se ho týkají, které poskytl Správci a které jsou zpracovávány automatizovaně, pokud je současně splněna některá z níže uvedených podmínek:
  • osobní údaje jsou zpracovávány pro konkrétní účel/-y na základě souhlasu klienta;
  • jedná se o zvláštní kategorii osobních údajů zpracovávaných pro jeden nebo více stanovených účelů na základě výslovného souhlasu uděleného klientem; nebo
  • zpracování osobních údajů je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je klient, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost klienta.
Správce poskytne klientovi osobní údaje ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu. Klient je oprávněn předat získané osobní údaje jinému správci osobních údajů. Klient si ve své žádosti zvolí, zda má Správce osobní údaje poskytnout klientovi nebo zda využije právo na to, aby jeho osobní údaje byly předány Správcem přímo jinému správci/zpracovateli, je-li to technicky proveditelné.
 
Právo vznést námitku
V případě zpracování osobních údajů na základě právního titulu oprávněného zájmu Správce (např. přímý marketing) má klient právo vznést námitku proti zpracování svých osobních údajů z důvodů, které v námitce popíše. V případě přijetí námitky Správce osobní údaje přestane zpracovávat (ponechá si je pouze uložené) a provede posouzení, zda má závažné oprávněné důvody pro jejich zpracování, které převažují nad zájmy nebo právy a svobodami klienta, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků. Pokud Správce dojde k závěru, že takové důvody má, informuje o tom klienta, sdělí mu zároveň možnosti další obrany a ve zpracování osobních údajů pokračuje. Pokud Správce naopak dojde k závěru, že dostatečné důvody pro zpracování osobních údajů nemá, klienta o tom informuje, zpracování ukončí a provede výmaz osobních údajů.
 
Vyřizování žádostí klientů při uplatnění jejich práv u Správce
Správce umožňuje klientům podání žádostí v různých formách, jež se primárně budou odvíjet od vztahu mezi Správcem a klientem (písemným formulářem, elektronicky). Jestliže klient podává žádost v elektronické formě, budou informace poskytnuty v běžně používané elektronické formě, ledaže by klient ve své žádosti uvedl, že požaduje jiný způsob poskytnutí informací. O opatřeních přijatých na základě žádosti klienta informuje Správce klienta do jednoho měsíce od přijetí žádosti, nejpozději však do tří měsíců od přijetí žádosti, byla-li lhůta v případě odůvodněné potřeby prodloužena.
 
Právo podat stížnost
 Úřadu pro ochranu osobních údajů:
  • elektronicky na e-mailové adrese posta@uoou.cz;
  • prostřednictvím datové schránky ID: qkbaa2n;
  • telefonicky na čísle +420 234 665 111; nebo
  • písemně na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7,
případně u jiného příslušného dozorového úřadu v souvislosti se zpracováním osobních údajů.
 
  1. Příjemci osobních údajů
Správce je oprávněn za podmínek stanovených platnými právními předpisy předat osobní údaje klienta za účelem dalšího zpracování osobám (příjemcům), které zpracovávají osobní údaje výhradně pro účely výkonu činnosti, ke které byl takový příjemce Správcem pověřen a převážně na základě smlouvy o zpracování osobních údajů, a/nebo za účelem plněním zákonných či smluvních povinností Správce a/nebo na základě souhlasu se zpracováním osobních údajů uděleného Správci klientem a/nebo na základě oprávněného zájmu Správce.
Takovými příjemci jsou zejména:
  1. právní zástupci (advokáti) Správce,
  2. spolupracující samostatný zprostředkovatelé Správce (v případě, že na konkrétním obchodním případu Správce spolupracuje s jiným samostatným zprostředkovatelem);
  3. spolupracující vázaný zástupci nebo doplňkový pojišťovací zprostředkovatel (v případě, že Správce vykonává svojí zprostředkovatelskou činnost prostřednictvím těchto osob);
  4. poskytovatelé příslušných Produktů, (za účelem uzavření příslušné smlouvy a/nebo splnění smluvních povinností Správce vůči klientovi);
  5. poskytovatelé informačních a komunikačních systémů, technické infrastruktury (kupříkladu IT služeb);
  6. marketingové agentury (při přípravě a koordinaci obchodních a reklamních aktivit Správce za účelem nabízení produktů a služeb Správce).
 
 
 

Article image 500x500

Sjednejte si cestovní pojištění online! - Sjednejte si cestovní pojištění v pohodlí domova online!

Nyní si u nás můžete sjednat také cestovní pojištění online a to kliknutím na odkaz zde:  CESTOVNÍ POJIŠTĚNÍ 

Jestliže máte zájem o cestovní pojištění doporučujeme Vám jej sjednat u doporučujeme vám sjednání pojištění od DIRECT pojišťovny, a.s.

SAM Finance, s.r.o.
092297PA
Dopravní 500/9
104 00 Praha 10-Uhříněves
Samuel Debski, jednatel
1. Zápis pojišťovacího zprostředkovatele v registru vedeném Českou národní bankou lze ověřit na
internetových stránkách ČNB.
2. Pojišťovací zprostředkovatel nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích právech a
kapitálu pojistitele, s nímž má být pojištění sjednáno.
3. Pojistitel nebo osoba ovládající pojistitele nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích
právech a kapitálu pojišťovacího zprostředkovatele.
4. Stížnost na pojišťovacího zprostředkovatele je možné podat u pojistitele nebo u ČNB jako orgánu
dohledu v pojišťovnictví.
5. Žalobu na pojišťovacího zprostředkovatele lze podat u místě příslušného soudu.
Zprostředkování pojištění je poskytováno způsobem dle § 21 odst. 6 písm. c) zákona  o pojišťovacích
zprostředkovatelích a pojišťovací zprostředkovatel na žádost klienta mu sdělí pojistitele, se kterými je
oprávněn sjednávat pojištění.

Tato cestovní pojištění nabízí i neomezené krytí pro případ potřeby lékařské péče v zahraničí a také je zde možné sjednat i pojištění na sportovní akce a dále i na opakované výjezdy do zahraničí.

Article image 500x500

SJEDNEJTE SI POJIŠTĚNÍ VOZIDLA ONLINE - Sjednejte si pojištění vozidla v pohodlí domova online!

Nyní si u nás můžete sjednat také POJIŠTĚNÍ VOZIDEL online a to kliknutím na odkaz zde:  POVINNÉ RUČENÍ ONLINE

Jestliže máte zájem o pojištění vozidla doporučujeme Vám jej sjednat u doporučujeme vám sjednání pojištění od DIRECT pojišťovny, a.s.

SAM Finance, s.r.o.
092297PA
Dopravní 500/9
104 00 Praha 10-Uhříněves
Samuel Debski, jednatel
1. Zápis pojišťovacího zprostředkovatele v registru vedeném Českou národní bankou lze ověřit na
internetových stránkách ČNB.
2. Pojišťovací zprostředkovatel nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích právech a
kapitálu pojistitele, s nímž má být pojištění sjednáno.
3. Pojistitel nebo osoba ovládající pojistitele nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích
právech a kapitálu pojišťovacího zprostředkovatele.
4. Stížnost na pojišťovacího zprostředkovatele je možné podat u pojistitele nebo u ČNB jako orgánu
dohledu v pojišťovnictví.
5. Žalobu na pojišťovacího zprostředkovatele lze podat u místě příslušného soudu.
Zprostředkování pojištění je poskytováno způsobem dle § 21 odst. 6 písm. c) zákona  o pojišťovacích
zprostředkovatelích a pojišťovací zprostředkovatel na žádost klienta mu sdělí pojistitele, se kterými je
oprávněn sjednávat pojištění.

NOVINKA - JELIKOŽ SLAVÍME 10 LET VÝROČÍ FIRMY,  PŘIPRAVILI JSME SI MALOU POZORNOST, JESLTI SI SJEDNÁTE U NÁS POJIŠTĚNÍ VOZIDLA ONLINE A TO POUKAZ NA NÁKUP DO ESHOPU WWW.ZNACKOVAKAVA.CZ  NA 500 KČ. 

Article image 500x500

SJEDNEJTE SI POJIŠTĚNÍ MAJETKU ONLINE - Pojistěte si majetek online

Nyní si u nás můžete sjednat také POJIŠTĚNÍ MAJETKU online a to kliknutím na odkaz zde:  POJIŠTĚNÍ MAJETKU ONLINE

Jestliže máte zájem o pojištění majetku doporučujeme Vám jej sjednat u doporučujeme vám sjednání pojištění od DIRECT pojišťovny, a.s.

SAM Finance, s.r.o.
092297PA
Dopravní 500/9
104 00 Praha 10-Uhříněves
Samuel Debski, jednatel
1. Zápis pojišťovacího zprostředkovatele v registru vedeném Českou národní bankou lze ověřit na
internetových stránkách ČNB.
2. Pojišťovací zprostředkovatel nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích právech a
kapitálu pojistitele, s nímž má být pojištění sjednáno.
3. Pojistitel nebo osoba ovládající pojistitele nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích
právech a kapitálu pojišťovacího zprostředkovatele.
4. Stížnost na pojišťovacího zprostředkovatele je možné podat u pojistitele nebo u ČNB jako orgánu
dohledu v pojišťovnictví.
5. Žalobu na pojišťovacího zprostředkovatele lze podat u místě příslušného soudu.
Zprostředkování pojištění je poskytováno způsobem dle § 21 odst. 6 písm. c) zákona  o pojišťovacích
zprostředkovatelích a pojišťovací zprostředkovatel na žádost klienta mu sdělí pojistitele, se kterými je
oprávněn sjednávat pojištění.

NOVINKA - JELIKOŽ SLAVÍME 10 LET VÝROČÍ FIRMY,  PŘIPRAVILI JSME SI MALOU POZORNOST, JESLTI SI SJEDNÁTE U NÁS POJIŠTĚNÍ MAJETKU ONLINE A TO POUKAZ NA NÁKUP DO ESHOPU WWW.ZNACKOVAKAVA.CZ  NA 500 KČ. 

Article image 500x500

SJEDNEJTE SI POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI ONLINE - pojistka odpovědnosti - tzv. "na blbost"

Nyní si u nás můžete sjednat také POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI online a to kliknutím na odkaz zde:  POJIŠTĚNÍ ODPOVĚDNOSTI ONLINE

Jestliže máte zájem o pojištění odpovědnosti doporučujeme Vám jej sjednat u doporučujeme vám sjednání pojištění od DIRECT pojišťovny, a.s.

SAM Finance, s.r.o.
092297PA
Dopravní 500/9
104 00 Praha 10-Uhříněves
Samuel Debski, jednatel
1. Zápis pojišťovacího zprostředkovatele v registru vedeném Českou národní bankou lze ověřit na
internetových stránkách ČNB.
2. Pojišťovací zprostředkovatel nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích právech a
kapitálu pojistitele, s nímž má být pojištění sjednáno.
3. Pojistitel nebo osoba ovládající pojistitele nemá žádný přímý nebo nepřímý podíl na hlasovacích
právech a kapitálu pojišťovacího zprostředkovatele.
4. Stížnost na pojišťovacího zprostředkovatele je možné podat u pojistitele nebo u ČNB jako orgánu
dohledu v pojišťovnictví.
5. Žalobu na pojišťovacího zprostředkovatele lze podat u místě příslušného soudu.
Zprostředkování pojištění je poskytováno způsobem dle § 21 odst. 6 písm. c) zákona  o pojišťovacích
zprostředkovatelích a pojišťovací zprostředkovatel na žádost klienta mu sdělí pojistitele, se kterými je
oprávněn sjednávat pojištění.

Article image 500x500

Reklamační řád - řízení střetu zájmů

Article image 500x500